A true dream


68 dagar tills jag står med världens bästa jg några meter från världens bästa band..
Inte bara ett band utan tre människor som sprider så oändligt mycket kärlek på alla
möjliga sätt.. Några som har förändrat mitt liv. Deras lyrics, musik, personligheter och allt
annat dom gör, gör så att man kämpar frammåt, man kan relatera så mycket och det hjälper
så sjukt mycket i allt det svåra.. gör så man blir happy all the time.
Så glad att dom kom in i mitt liv, och i rätt tillfälle. 
Du vet dom finns alltid där för än också, genom musiken.
jag älskar att älska något så mycket, som twilight, sånna saker sitter långt inne i hjärtat.
68 dagar till lycka, 68 dagar tills jag kan checka att jag sett världens
bästa och underbaraste band live, 40 minuter härifrån,
och det krysset ska checkats många gånger i mitt liv <3

Förlåt för så mycket text, men vill bara dela med mig hur jag känner..
och ni får räkna med mer sånt här för den här känslan blir större för varje dag, ih!

Paramoreheart

Kommentarer
Postat av: adéle

<3

2011-04-30 @ 15:20:12
URL: http://killingbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0