We can’t go back, we can’t go back at all

so i have to look forward!


Hejsvejs! Är ganska så glad faktiskt, wilma är bäst och det kommer bli en grymt mysig valborg!
Traskade på stan idag efter att vi hade våravslutning i skolan, alltid mysigt!
Köpte min balklänning till 9ornas bal AP FIN om jag får säga det själv hih.
ett par brallor som jag ska fixa till shorts, visar nog sen!
Hitta ett sjukt fint läppstift som jag ska köpa snarast! sen tappade jag min mobil? eller nån
har tagit den.. bajs har så mycket bilder och sådant där :( bajsrumpa.. Ska färga mitt rött
i helgen nu också. och det är 69 dagar kvar till paramore, så det rullar på ganska bra,
förutom mobiltappandet. Försöker se frammåt och ja wie.
Grillning ikväll med bästa familjen, thompis är hemma över helgen,
han e saknad som en gris. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0