Berlin & Prag 2011





















Kommentarer
Postat av: Jasmin

Vilka vackra bilder (sitter och ryser här borta). Berlin, i mina ögon, är en av de vackraste städerna i världen.

2011-06-02 @ 16:25:59
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Frida

fina bilder! jag gillar arbeit macht frei bilden, jag har ju varit vid den riktiga skylte för bara nån månad sen :)

2011-06-04 @ 22:23:23
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Postat av: Ellie

MEN GUD!! Gud vad konstigt! Haha, jag känner två stycken personer på dina bilder :D Om inte det är dem så är de verkligen kopior. På tredje och tolvte bilden så är det Lina och på fjortonde och tjugonde bilden är Elias. Du kanske tycker jag är jättekonstig nu som påstår att jag vet vilka personerna är och så är det kanske helt fel, men roligt vore det ju om jag kände dem haha :D

Det kanske betyder att jag sett dig också någon gång. Kan du inte säga vem på bilden som är du? :) Vore superkul. Jag sommarjobbade nämligen tillsammans med Lina och Elias där vi fick åka runt och sjunga och spela i stan på olika platser :) Den rödhåriga tjejen känner jag också igen fast bara som korthårig för det kom en tjej en dag till sommarjobbet som var kompis med Lina och hon råkade just komma när jag skulle sjunga igenom så hon fick höra mig sjunga och sa sen till mig efteråt att "Vad bra du var" typ. Jag sjöng "Walking on sunshine" och även "Utan dina andetag" ifall det hjälps. Var det möjligtvis 'du'? Vore ju helt sjukt i så fall att jag träffat dig på riktigt och till och med pratat med dig, haha :D

2011-08-23 @ 23:57:55
URL: http://elliedellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0